a) Vložením tovaru do nákupného košíka na www.mojamincovna.sk a následným vyplnením objednávkového formulára.
b) Zavolaním na zákaznícku linku (v pracovné dni od Po - Št 9:00 - 17:00, Pia 9:00 - 15:00). Náš operátor s Vami objednávku ochotne vyplní. Cena volania na zákaznícku linku je 299 998 880 určená Vašou telefónnou tarifou.
Platba pri prevzatí tovaru
Za tovar zaplatíte pri preberaní tovaru od doručovateľa. Sumu hradíte v hotovosti poštovému doručovateľovi alebo priamo na pobočke pošty, kde je Vaša zásielka uložená.
Platba kartou
Za nákup zaplatíte ihneď po odoslaní objednávky prostredníctvom nezávislej platobnej brány ComGate, ktorá je licencovaným subjektom pre platobné transakcie podliehajúce dohľadu Slovenskej národnej banky.
Platba bankovým prevodom
Za tovar zaplatíte ihneď po odoslaní objednávky prevodom z Vášho účtu na účet: IBAN: SK8511110000001739541002, ako variabilný symbol prosím vždy použite číslo objednávky. Pokyny pre platbu obdržíte v potvrdení objednávky na Vašu e-mailovú adresu.
Tovar je rezervovaný po dobu 7 kalendárnych dní, pokiaľ nedôjde k úhrade je objednávka automaticky stornovaná. V prípade potreby predĺženia termínu splatnosti kontaktujte v stanovenej lehote 7 dní náš zákaznícky servis.
Tovar je zasielaný iba prostredníctvom služieb Slovenskej pošty, a.s.
Je potrebné si starostlivo skontrolovať dodaný tovar už pri preberaní zásielky od prepravcu. Zásielku, ktorá javí známky poškodenia, nepreberajte.
V prípade, že je tovar poškodený, aj keď bol obal neporušený, je nutné o tejto skutočnosti čo najskôr informovať ktorúkoľvek pobočku Slovenskej pošty a oznámiť túto skutočnosť aj našej spoločnosti.
V prípade otázok neváhajte kontaktovať náš Zákaznícky servis na telefónnom čísle 02 9999 8880 (v pracovné dni od Po - Št 9:00 - 17:00, Pia 9:00 - 15:00).
Cena volania na zákaznícku linku je určená Vašou telefónnou tarifou.